Helg!

Nu har jag gjort 10 av mina 28 strålningar. Härligt! Bara 4 veckor kvar.

I helgen hänger jag med A. Vi har spelat Kung Fu panda och Tony Hawk-spelet på hans Xbox 360. Vansinnigt roligt faktiskt, men jag är bedrövligt usel på att använda handkontrollerna. Mina gubbar dör hela tiden i alla spel!

Insikten jag fått idag är i alla fall att livet är sjukt bra när man får vara ledig och göra roliga saker!

Choklad, fint väder och roliga sysselstättningar is king!

Alla hysteriska nojjor över de biverkningar jag kan drabbas av är för närvarande undanstoppade i en mörk vrå i mitt medvetande. Just i dag är det en bra dag och oro är meningslöst. Jag får ta saker som de kommer.

Ha en fin helg!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Anna-Stina

Ha en avkopplande helg! :-)

2009-04-04 @ 18:08:50
URL: http://knoppenihjarnan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0