Odla.

Idag har jag haft en övervägande bra dag. Vidare så har jag lärt mig vikten av att kunna ta emot hjälp. Det är inte alltid helt enkelt.

Vår kära hund har bestämt sig för att ta över mitt sovrum och sover därmed under min säng. Jag har misslyckats kapitalt i att få honom att lyda mig. Jag kommer således vakna av att han ligger på 2/3 av sängen.

Pappa har hjälpt mig att ordna till ett trädgårdsland. Det blir kanonbra och en lagom sysselsättning framöver.

Jag ska odla massor. Om jag får ha det ifred för sniglarna.

Nu har min fot domnat och jag är trött men det är ändå rätt trevligt att sitta i skymningen, på sovrumsgolvet, och lyssna på fågelkvitter.


Cancer är inte synonymt med mitt liv. Jag har ett stort och grymt bra liv, cancer är en futtig parentes i detta liv. Så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0