24 kvar

YES! Bättre dag idag! Vädret är bra, vi har fått mycket gjort på packningen av lägenheten, jag har ätit en semla och strålningen gick jättelätt! Så himla skönt!

Dagens enda suck: Jag är så trött! Vi har gått upp tidigt idag för att få strålningen gjord när de öppnade vid 07.30. Det känns så bra att få göra det på morgonen för då vet man att man har resten av dagen fri. Synd bara att jag är så rackarns trött. Gäsp!

Masken känns märkligt nog olika varje dag, ibland klämmer den över näsbenet, ibland känns den nästan lös. Det är lustigt att jag trots detta alltid tycks ligga i perfekt läge. Mitt ansikte måste vara väldigt föränderligt. Idag kunde jag känna min puls i näsan och i kinderna, freakish....men Per Elofsson kan tydligen också det. Det berättade han i Mästarnas mästare och han kan det utan att ha en plastmask som sitter över hela huvudet. Inte utan att man imponeras av Per E. Vilken intressant man han är!

I dag längtar jag efter att hälsa på A & I. Det ska bli roligt att komma ut ur vår kala och ödsliga lya.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Flisalisa

Hej synd att du inte kan komma och hälsa pa mig. Det vore ju jätte kul!

Skulle ocksa behöva lite ombyte

Kram kram

2009-03-26 @ 15:17:21
Postat av: Linn

håller med om att Regina Spektor o Per E e härliga människor (och snygga)... fast på väldigt olika sätt... Vart är det du/ni ska flytta? till blomskog? va bra att strålningen flyter på trots tröttheten. hoppas du slipper illamående o smärtor iaf. men inre smärtor kan man ju ha ändå, bara man har familj o vänner kring sig och en del uppåt-dagar oxå :) tittade förresten oxå på det där "rent hus".... jag kan numera knappt titta in i kylen utan att snegla på det där äckliga hålet som är längst in. där har dom hittat mycket smaskigt under programmens gång =S undrar just vad som finns i mitt kyl-hål?



sköt om dig vännen och kämpa på med masken o flytten! kram

2009-03-26 @ 19:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0