Radiation - day one.

Idag börjas det. Jag ska strålas. Det är ändå en ganska soft behandlingsmetod. Jag menar dom skulle kunnat hitta på så mycket värre saker än det här. Nej, jag tror det här kommer gå ganska lätt. Jag vill tro det i alla fall.

Jag har ju en förkärlek för gosedjur och sånt, barnslig som jag är. Fråga bara de elever jag haft när jag gjort praktik. Jag hade med nallar i var och varannan lektion. Hur som helst så har jag valt ut två nya maskotar för dagens strålning. Jag har två små möss från IKEA á 9 kr stycket. Dessa blir prefekta att ha i händerna där jag ligger fastspänd. Gud vad sjukt egentligen....fastspänd som den värsta Frankenstein. :-)

Nu bråkar A med mig om att jag är seg. Vi ska åka till sjukhuset snart. Jag strålas alltså i Karlstad, inte Uppsala som det först var tal om. Skönt, men jag kommer åka en hel massa mellan B-skog och Karlstad.

Tusen miljoner tack för all omtanke ni visar mig. Ovärdeligt!!!

Tjing på en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0