Patienthotellet, oh joy!

Just ja. Jag glömde att meddela de som kan vara intresserade att jag ska bo på patienthotellet mellan tisdag och torsdag denna vecka. Detta innebär att jag kommer att....

1. .......bli rastlös.

2. ........sitta på hotellrummet och lyssna på talbok.Länge.

3.  ......tänka positiva tankar om att gå ut på promenad men troligen inte genomföra dessa.

4. .......temporärt utveckla torgskräck så snart det är dags för mat. Det går över så snart jag ätit klart och hunnit fly till mitt rum igen.

5........bli en liten ynk som på rekord kort tid hinner utveckla en saknad och längtan tillbaks till hembygdens sköna marker motsvarande den hos människor som inte satt sin fot i sitt hemland på 40 år. Patetiskt.

6.......tänka fragmenterade tankar i stil med "Hm..... / måste komma ihåg att..../ var är? / undrar vad A gör? / jag är hungrig....."

7.......önska att jag hade sällskap men inte orka träffa någon.

8......göra yoga och antagligen få mina grannar att undra vad som försiggår i rum. *** "oom na dum, guri dev..." eller nåt sånt....

Ja,ja...enough! Det är i alla fall sjukt billigt att bo där. Maten är bra också. Inga senapsmarinerade biffar än. :-)

Kommentarer
Postat av: Desirée

Jag kan komma och hälsa på dig en liten sväng på onsdag om du vill...

2009-04-07 @ 07:08:49
URL: http://kadoff.blogg.se/
Postat av: Anna-Stina

Det kan vara rätt skönt men tråkigt att bo sådär. Hoppas du har bra talböcker med dig!

2009-04-07 @ 08:10:58
URL: http://knoppenihjarnan.wordpress.com
Postat av: O

Det är inte bra med särskrivningar...

2009-04-08 @ 14:26:25
Postat av: Elin Pelin

Tjena tjena tjejen!

Vill önska dig och A en Glad Påsk!

Häng i! Yoga på!

Ta hand om er!

Kraaaaam på dig//E.

2009-04-09 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0