fint väder, dålig yoga, bra loppis?

Det har varit sådant fantastiskt väder under de senaste veckorna. Jag undrar hur jag skulle klarat min behandling om det varit uselt väder. Mitt humör är 1000 gånger bättre vid solsken än vad det är vid gråtunga eländesskyar. Så det är tur att det är såhär fint!

Igår var min "day off" från strålningen och det var skönt. Jag skrev en massa brev och kort tillvänner lite varstans. Därefter odlade jag lite felaktigt inköpta frön. Det är ett direkt resultat av att jag aldrig kollar saker ordentligt. :-) Mormor hjälpte mig att fixa lite och nu har jag sått och grejat men det är massor kvar att göra. Jag känner mig verkligt inspirerad av det här, kommer bli helt "sagolikable" i min trädgård.


Det går dock lite sämre på yogafronten. Jag har kommit av mig rätt ordentligt. Jaja, jag får försöka bättra mig för jag märkte ju att det hade positiva effekter när jag höll på som mest. Det största problemet är nog att jag helst vill göra det på morgonen men att jag är sååå hungrig när jag vaknar...så jag bara måste kasta i mig frukost....och sen är jag för mätt. Ha,ha, jaja man kunde ha värre problem!

Idag åker jag och mamma till Karlstad för strålningen o så nåt mamma skulle göra. Det blir trevligare att bo på patienthotellet med familjemedlem. Jag ska dock försöka avhålla mig från att shoppa, det är direkt korkat med tanke på att......

JAG SKA HA EN LOPPIS! i sommar. Förutsatt att jag har nåt av värde att sälja, att jag får några kunder samt att lokalen jag tänkt mig blir godkänd (det finns lite familjemedlemmar som kanske bör få säga sitt med tanke på att det inte är jag som bor här egentligen!)

 :-) Det känns i alla fall som ett schysst "sommarjobb" och ett roligt tidsfördriv, även om jag inte säljer ett skvatt.



Kommentarer
Postat av: Anna-Stina

Visst är det lite lättare när vädret är fint!? Sommarloppis tycker jag låter som en jättebra grej! Så får vi hoppas på att det blir lite pengar av det också :)

Skönt att du får sällskap på patienthotellet.

2009-04-23 @ 15:34:47
URL: http://knoppenihjarnan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0