A history of violence...

....kan den här natten handla om. Jag mördar snart slynglarna som leker i korridoren på detta papperstunna jävla hotell!!!!

Hur slapphänta är deras ledare/lärare/föräldrar egentligen!?!?!?! Blir gaaalen på dom. De måste verkligen vara 500 st...eller så är det bara röstresurser som inte är av denna världen. Varför måste tonårspojkar föra ett sådant sabla oväsen!!?!

Det är "oy!" och "fuck" och "yo mate" var och varannan sekund. Jag känner hur jag blir lätt mordisk...som sagt.

Annars går det bra med oss. Jag har haft en bra dag trots att den spenderats i ensamhet. Är helt handikappad när det gäller att klara av att vara ensam. Mina neorotiska sidor brukar komma ut i full blom när jag är ensam mycket men idag har jag varit duktig. Inget grubbel eller konstiga rädslor. Jag har mått bra....förutom en sorgsen stund när jag saknade mina föräldrars hund något förfärligt....go figure!!?!

Är så glad att A är med mig ikväll...han kommer ha en del för sig framöver. Vi har ätit biff och slappat på rummet. Rättelse, jag har slappat. Han har pluggat juridik. :-)

Imorgon blir det en tur till högskolan för att kolla lite vad som gäller för mina studier. Därefter hade jag tänkt vila/läsa i en park (om vädret är bra) eller vara på rummet. På kvällen blir det filmfestival på hotellrummet. A ska på brännboll med de andra nya studenterna.

2 nya mål med den närmsta tiden: motion + ekonomiskt leverne! Jag måste bli mera sparsam....och hälsosam. Dessa är mina stoora bekymmer...alltid.

Vi har i alla fall fått saker gjorda idag. Det känns bra. Parkerat bilen, cyklat hit cykeln (jag var skiträdd hela tiden för jag är a) sjukt rädd för typ allt och b) ovan att cykla på den här cykeln, framför allt i stan.

Nu väsnas de jävla brittiska ungarna och jag svär att jag kommer slita upp dörren och skrika på dom snart...men nu lugnade det sig lite...och klockan är "bara" 23.42

Ha det gott alla vänner!

tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0