Engelska fotbollskillar och en bra dusch!

Jag trodde jag skulle ha problem med att få internet men det finns på vårt hotell. :-)

Efter en resa med vissa felkörningar har vi nu kommit till Borås. :-) Först kändes det lite tungt. Vi har sååå mycket saker med oss....men nu har vi kånkat in det på vårt hotellrum och cyklarna är för tillfället intryckta i bilen. Ja, vi har en rymlig bil. :-) I ALLA andra rum på den här våningen har ett engelskt pojkfotbollslag flyttat in. De skriker, smäller i dörrar och lever rövare. Det är helt galet.

Gud jag har aldrig uppskattat att ha ett hem så mycket som nu. Det blir fantastiskt att få bo i en ny lya där vi får fixa till saker som vi vill, slippa folk som köar för att komma till toan och där vi kan laga mat....och där man kan packa upp saker o förvara dom i skåp och lådor....

Ha,ha...jag har varit här i 3,5 timmar och jag låter som om jag levt i en kartong i en gränd tillsammans med en hittekatt i flera månader. Som att jag håller på att förgås av urusla förhållanden.....well, what can I say? Jag har sinne för dramatik!

Såhär ser det ut på riktigt:

Vi har ett fräsch rum, nära till dusch o bad. Bilen parkerad i ett anslutande garage och imorgon serveras frukost. :-) Saker kunde vara betydligt värre. Denna följande vecka kommer bli min "upptäcksresa i Borås". Jag ämnar ägna denna första vecka åt att läsa böcker, lära mig stan och undersöka om det går att göra yoga i ett rum som är proppat med väskor, lådor och skor. :-)

Experiment 1: Kan man sova med sådär 500 tonårskillar till grannar?

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0