intensiva veckor + krasch + trötthet = nu

Nu var det länge sedan sist. Här kommer en kort resumé;

Jag gjorde synfältstest, det var bra. Inga onormala saker där inte. :-)

Jag började jobba på kyrkogården och fick uppleva världens bästa sommarjobb vid 25 års ålder.

Jag öppnade min loppis (parallellt med det nya jobbet) och det har hittils gått jättebra!

Jag fick besök av alla jag känner i princip....ungefär samtidigt som jag började jobba och öppnade loppisen....pust!

I torsdags kraschade jag. Totalt utmattad och sov genom hela helgen. Var en sväng på akuten när de tog alla prover i hela världen för att ta reda på varför jag hade feber och var så utmattad. Ännu inget svar på detta. Väntar på svar från de sista proverna, dessa ska komma imorgon eller fredag. Hoppas jag får ett svar och en lösning. Det är så vidrigt att vara så trött....

Bra sak är att jag blivit lite piggare men ännu är jag lite helt på topp...fast jag jobbade idag!!! Det trodde jag inte att jag skulle orka. Dessutom var det gassande solsken och äckligt varmt.

Nu ska jag vila lite. Sen ska jag kolla in loppisen som mormor sköter åt mig. :-)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Desirée

Gött att det börjar släppa nu iaf.

Krya på dig!!!

2009-06-24 @ 18:05:39
URL: http://kadoff.blogg.se/
Postat av: Anna-Stina

Hoppas att din trötthet går över snart! Så som du har varit igång låter det inte så konstigt att du blir trött! Försök ta det lite lugnt, men ha samtidigt roligt, om det går. :-)

2009-06-25 @ 15:15:39
URL: http://knoppenihjarnan.wordpress.com
Postat av: Sara

Hoppas du mår bättre snart igen. Krya på dig!

Kram!

2009-06-27 @ 21:50:23
Postat av: Mia

Hej!



Undrar så hur det är med dig..hoppas allt är bra.

Kram

2009-07-24 @ 13:29:00
URL: http://www.vikingjoddlare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0