Hur stänger man av?

Jag skulle vilja ha en pausknapp. Den skulle kunna sitta bakom örat och den skulle göra så att min hjärna stängde allt överflödigt surr så att jag bara använde skallen till att göra de mest basala sakerna. Som det är nu så har jag en hjärna som är lite på hyperfart. Enormt slitsamt och som psykologen sa så är det tämligen onödigt att oroa sig och ägna tid åt negativt tänkande.

Just nu längtar jag efter att sova och efter att flytten ska vara klar. Jag har ägnat en stor del av dagen åt att oja mig över hur mycket det är att göra...det samt känna efter hur trött jag faktiskt är.


Gud vad jag är rolig att leva med.


Det känns dock enormt skönt att jag haft A hos mig hela veckan och att det gått så fort med strålningen. Redan en vecka klar! Nästan i alla fall.

När jag tvättade håret idag kom jag på mig själv med att dra i hårtestarna där det troligen ska falla av. Jag undrade lite över hur det kommer bli nämligen. Vilken löjlig sak att göra, men det känns faktiskt lite freakish att veta att jag troligen kommer tappa håret på fläckar runt om huvudet. Vore nästan skönt att ha det gjort. Jag kommer se ut som en skabbräv. Ha,ha....nej, men lite underligt blir det nog. Får se till att ta före och efter bilder....eller inte. Har inte bestämt mig än.

Tjing.

ps. Bilden på mössen kan ni se här nedan!

Kommentarer
Postat av: maria

Intressant läsning. Förstår att du vill ha en pausknapp att ta till ibland. Det är ju ingen liten grej du vart med om. (Har oxå opererat en hjärntumör). Men du verkar ha hamnat rätt i ditt tänkande : ) Ta väl hand om dig.

2009-03-27 @ 17:28:24
Postat av: Sara

sitter nere i vietnam och laser din blogg. tank att jag ar sa langt bort, men anda kanner jag mig nara dig! det ar en fin blogg du har,tack for att jag far ta del av dina tankar. tanker pa dig!

kram

2009-03-28 @ 15:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0