Gröt, morgonrutiner & yoga.

Måste bara berätta om min perfekta morgon. Såhär ska den se ut egentligen:

Vaknar tidigt, gör yoga, äter medicinerna, kokar min extremt hälsosamma och tråkiga gröt som jag från och med nu ska äta varje morgon, dricker te (grönt och troligen sjukt nyttigt).

Såhär såg den ut i morse:
Vaknade tidigt, orkade inte göra yoga, tog i alla fall medicinerna, kokade gröten och den var bättre än jag trott faktiskt. Återupptäckte Morgonpasset i P3 och kunde inte slita mig från radion på två timmar.


Måste skärpa mig beträffande yogan. Är en bra morgonrutin och viktig att inte slarva med. Vore bra om jag kunde byta godissug mot intensiv längtan efter att göra yoga. Verkar dock inte funka så riktigt.

Tjing.

ps. Blir yr emellanåt. Tämligen obehagligt och jobbigt. Har dock en dangerteori om att yrseln har mer att göra med mitt osannolikt oregelbundna näringsintag i kombination med kortisonbehandling samt en benägenhet att bli yr av hunger. Hm...kan det hänga ihop?! :-)

Kommentarer
Postat av: Desirée

Morgonpasset fixar till den allra sämsta av morgnar!

Om man då redan har en ganska bra morgon kan inget gå fel =)

2009-05-13 @ 09:25:19
URL: http://kadoff.blogg.se/
Postat av: Desirée

Åh, förresten: Tips till gröten (antar att det är havregrynsgröt) är att ha bär på den! Gör det hela lite roligare =)

2009-05-13 @ 14:51:50
URL: http://kadoff.blogg.se/
Postat av: Anna-Stina

Jag skulle också vilja ta upp yogan igen. Har inte gjort det efter op. eftersom sjukgymnasten jag träffade sa att det var för svårt för mig... Saknar min gamla yogalärare!



Jag kan helt sympatisera med den perfekta morgonen med yoga! Sedan blir det förstås inte så jämt..

2009-05-13 @ 18:11:47
URL: http://knoppenihjarnan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0